Zakończyły się “Warsztaty Internetowe” Interia.pl

Zakończyły się „Warsztaty Internetowe” Interia.pl

Interia.pl zorganizowała „Warsztaty Internetowe” dla Domów Mediowych oraz przedstawicieli dużych firm, wykorzystujących internet w swojej komunikacji marketingowej. Głównym celem warsztatów było ukazanie potencjału internetu jako medium reklamowego oraz przedstawienie standardowych i niekonwencjonalnych form aktywności reklamowej.

Tegoroczne warsztaty zorganizowane zostały w hiszpańskiej Andaluzji, na Costa de la Luz. Uczestnikami byli przedstawiciele 9-ciu Domów Mediowych: Initiative Media, MediaCom, Media Direction, MindShare, OMG, Pan Media Western, Universal McCann, Value Media, ZenithOptimedia oraz przedstawiciele najważniejszych klientów portalu.

Podczas warsztatów przeprowadzony został konkurs, polegający na zaprezentowaniu niestandardowego pomysłu na akcję specjalną w internecie, z wykorzystaniem serwisów społecznościowych i multimedialnych Interia.pl, a następnie zaplanowanie kampanii promującej taką akcję. Każdy z zespołów miał do wyboru jeden z przedstawionych briefów, na podstawie którego przygotowywał swoją propozycję. Niezależne jury w składzie: Rafał Borkowski (BRE Bank SA – mBank), Tomasz Broda (Polkomtel), Beata Gałęza (Netia), Karolina Kuczera-Skórczyńska (Citi Handlowy) w czasie oceniania pomysłów brało pod uwagę przede wszystkim kreatywne podejście do powierzonego zadania, efektywność kampanii promującej oraz zgodność propozycji z założeniami briefu.

W konkursie I miejsce wywalczył zespół Zenith Optimedia w składzie: Monika Jankowska, Marek Rolf, Monika Tańska. II miejsce zdobył zespół MindShare w składzie: Marta Karolczyk, Anita Serafin, Krzysztof Sobieszek, a III pozycję drużyna Media Direction w składzie: Agnieszka Sączawa, Paweł Świerszcz.

wiecej http://www.interia.pl

ogłoszenia ogłoszenia ogłoszenia ogłoszenia

Dodaj komentarz